TOTAL UPGRADE

به دلیل عدم همخوانی نرم افزار ECU ولوو XC90 در ایران, این خودرو با روشن شدن چراغ چک وخطای کاتالیست روبرو می شود.

در شرکت اتو دیاگ با آپدیت آنلاین و بروز رسانی (TOTAL UPGRADE) نرم افزار اتومبیل به ورژن روز یعنی 2021 خودرو  با سوخت و شرایط آب و هوای ایران سازگار شده و در ضمن بعد از آپدیت خودرو XC90 با زیباتر شدن و روان تر شدن منو ها و بیشتر شدن توان خودرو روبرو می شوید.

در اینجا میتوانید عکس هایی از منوی دستگاه دیاگ آنلاین و منوی جدید خودرو که در کلیلینک اتودیاگ انجام گردیده را مشاهده کنید.

 

TOTAL UPGRADE 2021

همانطور که مشاهده می کنید بعد از آپدیت خودرو, منوی خودرو تغییر کرده و بسیار زیبا و روان تر شده است که ۴ تم بسیار زیبا در دسترس خواهید داشت.

خودروهای جدید همانند موبایل های هوشمند نیاز به آپدیت دارند که با این امر نه فقط زیبایی بلکه رفع باگ شده و بسیار روان تر در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد. 

انجام عملیات آپدیت حدود ۴ ساعت کاری زمان برده و چون در حال حاضر آپدیت ها فقط به صورت آنلاین انجام می پذیرد ورژن 2023 آماده نصب بر روی خودرو می باشد.

انجام آپدیت و پروگرام توسط دستگاه VIDA آنلاین که مخصوص خودرو و کمپانی ولوو است صورت می گیرد.

 

apple carplay volvo xc90

فعال سازی apple carplay  یکی از بهترین آپشن ها در خودرو های جدید می باشد که دسترسی بسیار عالی به راننده برای ارتباط کامل بدون استفاده از موبایل می دهد که می توان از آن برای استفاده از مسنجرها و نقشه های آنلاین مانند

Google map , Waze و… در منوی وسط خودرو استفاده نمود.